NASZ DEKARZ #62 – NOWY NUMER JUŻ DOSTĘPNY!

Zapraszamy do lektury! Nasz Dekarz nr 62.

Szanowni Państwo, Drodzy Koledzy Dekarze,

zima nie jest dla nas najlepszym okresem. Pomimo niesprzyjającej aury pracujemy jednak z całą mocą i wygląda na to, że tak będzie przez najbliższe miesiące. Prognozy dotyczące bieżącego roku są optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że zleceń w nadchodzącym sezonie nie zabraknie. Do pełni szczęścia potrzebujemy jedynie przeświadczenia, że – tak, jak obiecują producenci – stabilizuje się sytuacja z dostępnością materiałów i ich cenami. Duże wzrosty cen mogą ostudzić koniunkturę w budownictwie.

Dobrze jest już teraz zarezerwować w swoich terminarzach czas na szkolenia. Podnoszenie kwalifikacji, uzyskiwanie certyfikatów i ciągłe zdobywanie wiedzy powinno być stałym elementem naszego działania.

Nasi klienci chcą mieć profesjonalnych wykonawców z dużym doświadczeniem. To pozwoli także rozwinąć nasze firmy i sprawić, by były nowoczesne.

Powinniśmy budować markę własnej firmy dekarskiej i kształtować jej wizerunek (str. 60). Starajmy się stworzyć przedsiębiorstwo, które pozwoli realizować się w tym, co lubimy i w czym czujemy się dobrze. Budowanie marki dopasowanej do siebie, zdecydowanie ułatwi nam życie.

Wraz z początkiem roku warto zadbać o ubezpieczenie własnej firmy. Powinni to zrobić szczególnie Ci, którzy nie dopilnowali tego wcześniej. Życie naszych rodzin nie powinno zależeć od nieszczęśliwych przypadków, o które nie jest trudno w naszym zawodzie.

Prezes Zarządu Głównego
Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy


Kliknij zdjęcie i przejdź do magazynu.

👇👇👇👇👇

Napisz komentarz