#DumnyDekarz – trzecia odsłona akcji

#DumnyDekarz to akcja popularyzująca profesjonalne dekarstwo.


#dumnydekarz
FOT.: DAKEA

Druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja profesjonalnego dekarstwa, właśnie dobiegła końca.

W lutym tego roku, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy
i patronatem mediów branżowych, z jeszcze większym rozmachem niż przy pierwszej odsłonie, była kontynuowana misja projektu – zainteresowanie młodego pokolenia zawodem dekarza, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając młodych adeptów rzemiosła.


Ta odsłona charakteryzowała się wyraźnym oddaniem głosu dekarzom, w dwóch znaczeniach tego słowa.

Pojawiło się nowe miejsce do dyskusji – na facebookowym fanpage’u Dumny Dekarz zawodowcy chętnie rozmawiają o swoich doświadczeniach i spojrzeniu na współczesne dekarstwo.

Dodatkowo, na stronie dumnydekarz.pl, osoby związane z branżą dekarską mogły zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia wykonywania ego zawodu.


Wspólną decyzją setek dekarzy, w szkołach branżowych objętych projektem Zawód Przyszłości Dekarz, odbędą się specjalistyczne szkolenia dekarskie, zorganizowane przez markę Dakea, producenta okien dachowych.

W poprzedniej edycji zostały ufundowane stypendia dla najzdolniejszych uczniów klas dekarskich.

Wielkimi krokami zbliża się kolejna kampania, której towarzyszy publikacja „Dekarze 02/2020”, stanowiąca zbiór wywiadów z profesjonalistami.


Ta wyjątkowa lektura, będąca pozycją obowiązkową dla osób interesujących się branżą, jest dostępna bezpłatnie na stronie
www.dumnydekarz.pl.

Polub profil Dumny Dekarz na Facebooku i odwiedź stronę akcji, by być na bieżąco i wesprzeć wyższy cel


Dumny Dekarz - Warsaw, Poland | Facebook

Napisz komentarz