Materiały Partnerów

VI edycja akcji „Lato z CREATON” zakończona!

W ciągu pięciu miesięcy zakończonej we wrześniu VI edycji akcji „Lato z CREATON” przedstawiciele firmy organizowali szkolenia, dzielili się wiedzą i doświadczeniem oraz zacieśniali relacje między CREATON Polska a jego dystrybutorami i dekarzami. Firma CREATON Polska jako jedyna w segmencie pokryć dachowych prowadzi taką akcję w skali ogólnopolskiej.

Szkolenia i wymiana doświadczeń

Akcja „Lato z CREATON” jak co roku cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedstawicieli branży. W trakcie szkoleń mogli oni poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dekarstwa oraz poznać najnowsze rozwiązania dachowe marki. Ale to nie wszystko. – Uczestnicy mieli również możliwość uzyskania wsparcia technicznego na miejscach budów. Taki bezpośredni kontakt fachowca z fachowcem jest niezwykle cenny – zauważa Jarosław Kostrzewa, trener Akademii CREATON.
Inicjatywa Akademii tworzy również doskonałą przestrzeń do wymiany doświadczeń zawodowych, zacieśnia już istniejące więzi, buduje nowe. – To ważne w każdej branży, ale myślę, że szczególnie w naszej, gdyż dekarstwo jest bardzo wymagającym i odpowiedzialnym zawodem. Od wiedzy, doświadczenia, wysokiej jakości produktów, ale też od dobrych relacji i sprawnej współpracy między dystrybutorami, dekarzami i producentami zależy efekt końcowy, czyli piękny, trwały i funkcjonalny dach – mówi Michał Kacprzak, kierownik Akademii CREATON.

Satysfakcjonujące statystyki

Specjalnie przygotowany bus, z którego korzystali trenerzy Akademii i doradcy handlowo-techniczni został wyposażony między innymi w ekran multimedialny oraz funkcjonalne rozwiązania pozwalające na wygodną ekspozycję prezentowanych produktów i rozwiązań dachowych – w tym interaktywny ekran. – Pokonaliśmy ponad 30 tysięcy kilometrów. Odwiedziliśmy aż 17 regionów Polski, gościliśmy między innymi w województwach: pomorskim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Byliśmy na ponad 200 budowach i w punktach handlowych. Zorganizowaliśmy ponad 200 spotkań z dystrybutorami i ekipami dekarskimi – podsumowuje Jarosław Kostrzewa.
Przez cały czas trwania akcji „Lato z CREATON” informacje o niej były publikowane w serwisie Facebook, dzięki czemu wszyscy zainteresowani mogli na bieżąco sprawdzać harmonogram spotkań.
www.creaton.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane Artykuły

Back to top button