#DumnyDekarz – trzecia odsłona akcji
#DumnyDekarz to akcja popularyzująca profesjonalne dekarstwo.
Druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja profesjonalnego dekarstwa, właśnie dobiegła końca.
W lutym tego roku, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy
i patronatem mediów branżowych, z jeszcze większym rozmachem niż przy pierwszej odsłonie, była kontynuowana misja projektu – zainteresowanie młodego pokolenia zawodem dekarza, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając młodych adeptów rzemiosła.
Ta odsłona charakteryzowała się wyraźnym oddaniem głosu dekarzom, w dwóch znaczeniach tego słowa.
Pojawiło się nowe miejsce do dyskusji – na facebookowym fanpage’u Dumny Dekarz zawodowcy chętnie rozmawiają o swoich doświadczeniach i spojrzeniu na współczesne dekarstwo.
Dodatkowo, na stronie dumnydekarz.pl, osoby związane z branżą dekarską mogły zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia wykonywania ego zawodu.
Wspólną decyzją setek dekarzy, w szkołach branżowych objętych projektem Zawód Przyszłości Dekarz, odbędą się specjalistyczne szkolenia dekarskie, zorganizowane przez markę Dakea, producenta okien dachowych.
W poprzedniej edycji zostały ufundowane stypendia dla najzdolniejszych uczniów klas dekarskich.
Wielkimi krokami zbliża się kolejna kampania, której towarzyszy publikacja „Dekarze 02/2020”, stanowiąca zbiór wywiadów z profesjonalistami.
Ta wyjątkowa lektura, będąca pozycją obowiązkową dla osób interesujących się branżą, jest dostępna bezpłatnie na stronie
www.dumnydekarz.pl.
Polub profil Dumny Dekarz na Facebooku i odwiedź stronę akcji, by być na bieżąco i wesprzeć wyższy cel