Regamet rozwija skrzydła
REGAMET od blisko 30 lat aktywnie obserwuje potrzeby klientów i zmiany na rynku pokryć dachowych. Odważnie na nie reaguje, wytyczając nowe kierunki i dostarczając innowacyjne rozwiązania dachowe. Wprowadzana obecnie restrukturyzacja w ofercie firmy jest jej reakcją na potrzeby rynku. Zmiany są gruntowne i stanowią efekt wielomiesięcznych analiz, prac i przygotowań całego zespołu. – Nasza firma świadomie zdecydowała się na premierę nowych kolekcji Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC na wiosnę, tuż przed rozpoczynającym się sezonem budowlanym. Chcieliśmy zaprezentować klientom nasze pokrycia dachowe w nowy, świeży sposób. Zmieniamy nie tylko linię produktową, ale również sposób ich przedstawiania i sprzedaży. Dlatego wprowadzamy szereg nowych materiałów ofertowych i wizerunkowych, a więc między innymi ekspozycje produktowe, foldery czy stronę internetową, które w atrakcyjny sposób zaprezentują kolekcje nabywcom. Transformacja idzie w parze z serią szkoleń i programów dla handlowców. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Wacław Tryba, prezes firmy.
Firma uważa, że główną siłą napędzającą falę nowości muszą być jej pracownicy. Bez ich zaangażowania i zmiany w sposobie myślenia o potrzebach klienta, a zatem i produktach marki, samo wprowadzenie nowych kolekcji nie wystarczy. Dlatego cały zespół jest odpowiednio przygotowywany – szkolony i motywowany, tak aby jak najszybciej i najlepiej dostosował się do nowego podejścia i oferty firmy. Program dla pracowników ma zaowocować bardzo indywidualną obsługą klienta, nastawioną na pełną kompleksowość.
www.regamet.com.pl