Jedna drużyna FAKRO!
Czerwiec upłynął Polakom na kibicowaniu podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Polska Reprezentacja ma potencjał i każdy z nas miał nadzieję, że może osiągnąć dobry wynik. Było gorąco, nie tylko przez panującą na zewnątrz aurę. To był miesiąc obfitujący w potężną dawkę futbolu i wielkie emocje. Niejedna łza popłynęła po przegranej w pierwszym meczu ze Słowacją w Sankt Petersburgu, po meczu z Hiszpanią w Sewilli cieszyliśmy się ze zdobycia pierwszego punktu, a po trudnym spotkaniu ze Szwecją byliśmy rozczarowani brakiem wygranej, choć wiedzieliśmy, że przygoda reprezentacji na Mistrzostwach Europy mogła potoczyć się inaczej.
Te emocje zbliżają ludzi, powodują, że wspieramy się w trudnych chwilach i szukamy nowych rozwiązań. Czy da się to wykorzystać w biznesie? Jak najbardziej!
Świat sportu i biznesu przenikają się, a każde emocje można przekuć ze świetnym efektem na współdziałanie. Od 17 lat wzorowo robi to firma FAKRO – Oficjalny Partner Reprezentacji Polski. Na wzór naszej drużyny narodowej tworzy wyjątkowy zespół, powołując do niego osoby z różnych dziedzin branży budowlanej – partnerów, architektów, dekarzy, wykonawców, dziennikarzy i sprzedawców.
Tak też było podczas Euro 2020 – przed każdym z meczów partnerzy zostali zaproszeni do specjalnie przygotowanych stref kibica FAKRO. Wspólna podróż i przeżywanie piłkarskich emocji tworzą więź niezwykle ważną w biznesie, a ta z kolei przekłada się na efekt, mający realny wpływ na kondycję branży budowlanej. Oczywiście, podejmowane działania nie zawsze przynoszą pożądane rezultaty. W biznesie, tak samo jak w sporcie, bywają sukcesy i porażki. O ile łatwo jest nam cieszyć się z osiągnięć, to wyciągnięcie wniosków z poniesionej klęski nie jest już takie proste. Nie warto zniechęcać się w obliczu niepowodzeń, lecz podejmować nawet wysokie ryzyko, gdy tylko nadarza się okazja, przybliżająca do celu.
Ważne jest także wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w nowe, lepsze działania. Nie poddając się, doskonaląc to, co dobre i naprawiając to, co złe, mamy szansę osiągnąć sukces. Jest to szczególnie ważne teraz, kiedy coraz mocniej zaczynamy odczuwać skutki pandemii wirusa COVID-19 – wzrost cen surowców, wydłużone terminy dostaw, ograniczenie komunikacji z rynkiem i inwestorami. Przed cała branżą stoją więc nowe wyzwania i tylko jako dobrze współpracujący ze sobą zespół jesteśmy w stanie im sprostać. Czas na nowe rozdanie.
Sport uczy zdrowej rywalizacji. A w sporcie jak w biznesie są zasady i przyjęte standardy, według których silne marki działają, prowadząc swoją politykę na bazie uczciwej konkurencji. Inwestujemy w maszyny, cenimy pracowników i ich wiedzę, szkolimy kadrę i stale poszukujemy innowacyjnych produktów. Nasze rozwiązania mają już 190 zgłoszeń patentowych, a ich funkcjonalność doceniają klienci na całym świecie. Życzylibyśmy sobie, aby duch uczciwej rywalizacji towarzyszył w każdej dziedzinie biznesu i sportu. – mówi Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu w FAKRO. – Dziękujemy za wspólne kibicowanie podczas emocjonujących meczy!