Kongres Stolarki Polskiej POiD
To cykliczne spotkanie organizowane przez Związek Polskie Okna i Drzwi jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży stolarki budowlanej Polsce. Spotykają się na nim reprezentanci najbardziej wpływowych firm z branży. W tym roku w dniach 25-26 maja 2017 roku odbył się już VIII Kongres Stolarki Polskiej. Uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia gościł Hotel Copernicus w Toruniu. Dwa kongresowe dni obfitowały w interesujące dyskusje na temat najważniejszych wyzwań stojących przed producentami i dostawcami stolarki budowlanej. Nie zabrakło również znamienitych gości. Organizowany przez Związek POiD, Kongres Stolarki Polskiej zgromadził nie tylko przedstawicieli producentów i dostawców wyrobów stolarki budowlanej. Wzięli w nim udział także reprezentanci instytucji związanych z budownictwem, przedstawiciele władz samorządowych oraz liczne grono dziennikarzy. W uroczystym otwarciu Kongresu uczestniczył Tomasz Żuchowski, odpowiedzialny za budownictwo Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa. Odebrał on, przyznaną przez Zarząd Związku POiD, nagrodę Orła Polskiej Stolarki. Wyróżnienie wręczone zostało w uznaniu działalności na rzecz rozwoju rodzimej branży stolarki budowlanej. Podczas otwarcia, przemówienia wygłosili również: Michał Zaleski, prezydent Torunia i Józef Ramlau, wicewojewoda Kujawsko-Pomorski.
Podczas pierwszego dnia VIII Kongresu Stolarki Polskiej omówiono zmiany w zakresie współczynnika przenikalności cieplnej stolarki otworowej i temat sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych. Zwieńczeniem pierwszego dnia obrad była uroczysta gala, na której wręczono branżowe nagrody i wyróżnienia. Do firm zrzeszonych w Związku POiD trafiły certyfikaty poświadczające ich rzetelność oraz wiarygodność biznesową. Przyznano także Orły Polskiej Stolarki i Honorowe Członkostwo w Związku POiD. Pozytywne emocje towarzyszyły również uhonorowaniu partnerów bieżącej odsłony kampanii „DOBRY MONTAŻ”, którzy otrzymali specjalne certyfikaty. Po zakończeniu części oficjalnej Gali, przyszedł czas na bankiet.
Drugi dzień Kongresu upłynął pod znakiem marketingu.